2 Augusti

2010-08-02 - 12:07:52

Det va några dagar sen.
Men i lördags hade vi det jätte mysigt inne i stan.
Vi hann ovanligt lite men så blir det när man är många som åker in.
Vi va inne på världens gulligaste affär som heter knulps, sen åt vi lunch på nk.
Jag hittade en högkjol, en tröja, ett par skor,
en väska och lite smycken.
Sen ifredags kväll var vi på fest hos emma, därför hann jag inte blogga.

Igår va jag med mathias hela dagen. Vi hyrde film och köpte lite filmmat.
Sen satt vi bänkade framför tv hela dagen och sen på kvällen gjorde
vi världens godaste wok till middag!

Idag ska jag ner till centrum och äta lunch med jassan.
Sen ska jag träffa ulla vid 4, vi tänkte ta en promenad men vädret är
inte på topp så får se hur det blir med den promenaden.

Nu ska jag fixa håret och sen hoppa på bössen ner till den stora staden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0